خبرگزاری کار ایران

به همت فرماندار و اتاق اصناف آستارا صورت گرفت:

ایجاد 15 هزار فرصت شغلی در حوزه اصناف آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۲۱۲

رئیس اتاق اصناف آستارا اذعان داشت: اکنون به واسطه اصناف آستارا بالغ بر 15 هزار فرصت شغلی برای شهروندان این شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، عارف باباش‌پور امروز در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان بیان کرد: این امنیت و اقتدار پایدار در سایه تلاش شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی تحقق یافته است.

باباش‌پور، بازاریان ویترین جامعه و پلیس را حافظ این ویترین خواند و افزود: اصناف در توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارند.

رئیس اتاق اصناف آستارا با اشاره به اینکه پلیس بدون ادعا برای تأمین آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کند، اظهار کرد: باید قدردان تلاش‌های سبزپوشان نیروی انتظامی باشیم.

وی اذعان داشت: اکنون به واسطه اصناف آستارا بالغ بر 15 هزار فرصت شغلی برای شهروندان این شهرستان ایجاد شده است.

باباش‌پور با بیان اینکه نقش اصلی ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه به‌عهده یگان‌های مرزبانی و انتظامی کشور است، گفت: بازاریان و اصناف می‌توانند با یک تدبیر درست به پلیس در انجام این وظیفه کمک کنند.

رئیس اتاق اصناف آستارا بالغ بر 5 هزار واحد صنفی آستارا را دارای پروانه فعالیت عنوان کرد و افزود: امیدواریم رکودی که در بازار شاهد آن هستیم با تلاش و پیگیری‌های مسؤولان ذی‌ربط شهرستانی و استانی برطرف شود.

باباش‌پور تصریح کرد: پلیس و اصناف کنار یکدیگر می‌توانند مکمل کار آمد در راستای توسعه و پیشرفت کشور باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز