خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر خبر داد:

مشارکت 10 درصدی مردم رضوانشهر در سرشماری اینترنتی

فرماندار رضوانشهر گفت: این شهرستان با مشارکت 10 درصدی در سرشماری اینترنتی جزو شهرستان‌های برتر این طرح در گیلان است.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر عسکر حسنی پور عصر امروز در جریان بازدید رئیس سازمان برنامه و بوجه گیلان از ستاد سرشماری این شهرستان اظهار کرد: 60 درصد جمعیت شهرستان رضوانشهر را روستایی و مابقی نیمه شهری و شهری است که دردو بخش مرکزی پره سر قرار گرفته است.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه انجام کارها به صورت اینترنتی از شاخص‌های توسعه یافتگی محسوب می‌شود بیان داشت: در جلسات متعددی که با مدیران، دهیاران و مسئولین رضوانشهر برگزار کردیم این نکته را یادآوری کردیم.

وی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب و شخص رئیس جمهور بر مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن نشان دهنده اهمیت این طرح آماری بزرگ است.

حسنی‌پور با تقدیر از رئیس دانشگاه پیام نور رضوانشهر بیان داشت: فضایی که از آن به عنوان محل برقرای کلاس‌های آموزشی سرشماری استفاده شده است توسط دانشگاه مذکور و با پیگیری‌های استاندار گیلان در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان رضوانشهر با مشارکت 10 درصدی در سرشماری اینترنتی جزو شهرستان‌های برتر  این طرح در گیلان است ابراز امیدواری کرد تا 24 مهرماه 30 درصد از مردم این شهرستان ثبت اطلاعات خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

کد خبر : ۴۱۷۱۴۴