خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

هماهنگی نیروهای انتظامی و مرزبانی آستارا با سیاست‌های دولت تدبیر و امید

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند با اتکا به رویکرد مهربانی و مردم‌مداری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

به گزارش ایلنا از آستارا، سیروس شفقی پیش از ظهر امروز در جمع یگان‌های انتظامی و مرزبانی این شهرستان با بیان اینکه تمام تلاش‌ یگان‌های انتظامی و مرزبانی در راستای امنیت شهرستان انجام می‌شود، اظهار کرد: عدالت اجتماعی که در کلام خدا بارها به آن اشاره شده توسط ماموران پرتلاش انتظامی، نظامی، امنیتی و بسیج در جامعه تحقق می‌یابد.

شفقی تصریح کرد: یگان‌های انتظامی و مرزبانی کشور با اعتقاد به ولایت فقیه و ملاک قرار دادن قانون، مقرارت و رعایت شئونات اسلامی به وظیفه خطیر خود در جامعه عمل می‌کنند.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند با اتکا به رویکرد مهربانی و مردم‌مداری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

وی کاهش آمار بسیاری از تخلفات را نشان از آمادگی و جدیت یگان‌های انتظامی و مرزبانی شهرستان دانست و افزود: یگان‌های انتظامی و مرزبانی آستارا تاکنون با سیاست و رویکردهای دولت تدبیر و امید حرکت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی آستارا نیز در نشست مذکور بیان کرد: اعضای شورای تأمین این شهرستان تاکنون در ایجاد نظم و امنیت با یگان‌های انتظامی و مرزبانی همکاری خوبی داشته‌اند.

رسول عزیزی با اشاره به اینکه آمار سرقت‌ها در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در بخش کشفیات مربوط به یگان‌های انتظامی آستارا نیز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با 82 درصد رشد مواجه بودیم.

عزیزی افزود: نامناسب بودن ساختمان واحد گذرنامه مرزی و عدم وجود کلانتری از مشکلات یگان‌های انتظامی آستارا است.

وی خاطرنشان کرد: تمام امکانات و برنامه‌ریزی برای ایجاد امنیت و آرامش در این شهرستان مرزی براساس جمعیت ثابت آن انجام می‌شود.

کد خبر : ۴۱۷۰۳۲