خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان:

نگاه پلیس دانش‌محوری و حرفه‌گرایی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۷۷۴

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس‌های تخصصی ایران اسلامی در منطقه و دنیا حرف برای گفتن دارند، افزود: نگاه پلیس دانش‌محوری و حرفه‌گرایی است.

به گزارش ایلنا از رودبار، سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل عملیات 110 این شهرستان بیان کرد: پلیس حفظ ارزش‌ها، نظم و امنیت را وظیفه خود می‌داند.

میرحیدری حرکت انقلاب اسلامی برای مهار ناامنی‌های سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را با برنامه و پیروزمندانه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه امنیت موجب پیشرفت تمام ابعاد کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف شکل‌گیری انقلاب اسلامی آرامش مردم است.

میرحیدری با اشاره به اینکه با وجود تهاجمات دشمنان، پلیس برای به‌روز شدن تلاش می‌کند، تصریح کرد: پلیس در امنیت داخلی نقش کلیدی دارد.

فرمانده انتظامی گیلان خدمت صادقانه را هدف پلیس دانست و اذعان داشت: پلیس برای افزایش سطح رضایت‌مندی مردم تلاش می‌کند.

میرحیدری با بیان اینکه پلیس‌های تخصصی ایران اسلامی در منطقه و دنیا حرف برای گفتن دارند، افزود: نگاه پلیس دانش‌محوری و حرفه‌گرایی است.

وی اظهار کرد: رودبار یکی از شهرستان‌های مهم گیلان است.

میرحیدری بیان کرد: ایران دارای سرمایه‌ای مانند ارتش مقتدر و سپاه جان برکف و نیروهای عظیم مردمی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید در دفاع از میهن و ارزش‌های آن در کنار یکدیگر باشیم، افزود: دشمن حتی یک لحظه از ضربه زدن به کشور عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با تصریح بر اینکه افزایش سطح دانش دفاعی حرکت کشور به سمت پیشرفت را بیمه می‌کند، متذکر شد: قوای نظامی باید به بهترین و به‌روزترین تجهیزات مجهز شوند.

میرحیدری تأمین امنیت و مکانیزه کردن نظارت امنیتی ورودی‌های استان را در تأمین امنیت کل گیلان بسیار تاثیرگذار خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز