خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اموال و املاک گیلان خبر داد:

800 فقره از اسناد واگذاری به مردم ارائه می‌شود

مدیرکل اموال و املاک گیلان گفت: 800 فقره از اسناد واگذاری به‌زودی در مراسمی به مردم و اجارگاه رودسر و روستاهای اطراف آن توسط رئیس بنیاد مستضعفان واگذار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا نادمی صبح امروز در نشست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان  واگذاری املاک علوی به نیازمندان، بیان کرد: در سال‌های اخیر پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری در بنیاد، آیین‌نامه‌ای تصویب و مورد تنفیذ معظم‌‌له قرار گرفت و براساس آن املاک علوی به مردم نیازمند واگذار می‌شود.

مدیر کل اموال و املاک گیلان خاطرنشان کرد: طبق بند ج ماده 46 آیین‌نامه معاملات بنیاد مبنی بر واگذاری املاک علوی به متصرفان بی‌بضاعت و محروم مربوطه و به استناد مصوبه شماره یک جلسه شماره 486 هیات امنا و با توجه به اتمام طرح مذکور در تاریخ اول مهر ماه امسال و نظر به استقبال اهالی منطقه، مهلت تشکیل پرونده‌های مذکور تا تاریخ اول مهر ماه سال 97 تمدید می‌شود و این مهلت قابل تمدید نیست.

نادمی با بیان اینکه تاکنون در این استان تعداد یک‌هزار و 200 فقره از اسناد زمین‌های علوی واگذار شده است، گفت: مردم روستاهای رودسر، کلاچای و چابکسر صاحب اراضی علوی شدند.

مدیرکل اموال و املاک گیلان تصریح کرد: 800 فقره از اسناد واگذاری به‌زودی در مراسمی به مردم  واجارگاه رودسر و روستاهای اطراف آن توسط  رئیس بنیاد مستضعفان واگذار می‌شود.

وی از مردم و کسانی که مشمول طرح مذکور هستند خواست تا هر چه سریع‌تر با مراجعه به دفاتر شورای محل سکونت خود نسبت به ارائه درخواست و تکمیل فرم‌های مربوط اقدام کنند.

کد خبر : ۴۱۵۰۵۲