خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا در جمع نیروهای مسلح:

سربازان نظام با درایت و همدلی تهدیدات کشور را به فرصت تبدیل کردند

سربازان نظام در هفته دفاع مقدس به هنگام جراحت، مجروحیت و اسارت در دست دشمن با اقتدار بر اهداف و آرمان‌های خود پا بر جا بودند و با درایت، دوراندیشی و همدلی تهدیدات کشور را به فرصت تبدیل کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار این شهرستان صبح امروز در رژه صبحگاهی نیروهای مسلح گفت: جنگی که بر ما تحمیل شد در ابعاد مختلف پس از جنگ جهانی دوم در ردیف مهم‌ترین جنگ‌های تاریخ قرار گرفت.

سیروس شفقتی با بیان اینکه بالغ بر 100 هزار شهید و جانباز نثار آرمان‌های بلند نظام انقلاب اسلامی شد، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع جانانه رزمندگان جان بر کف ملت بزرگ ایران در مقابل نظام سلطه جهانی است.

وی گفت: در دفاع مقدس ثابت شد ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را به‌هم ریخت.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی و مرور خاطرات تلخ و شیرین دفاع ملتی بزرگ است که خواهان زندگی آبرومندانه و مستقل در این جهان بودند گفت: ملت غیور ایران برای دفاع از این مرز و بوم در برابر تجاوز دشمن ایستادگی کردند.

وی بیان داشت: سربازان نظام در هفته دفاع مقدس به هنگام جراحت، مجروحیت و اسارت در دست دشمن با اقتدار بر اهداف و آرمان‌های خود پا بر جا بودند و با درایت، دوراندیشی و همدلی تهدیدات کشور را به فرصت تبدیل کردند.

این مسئول افزود: جنگی که از سوی استکبار جهانی در شهریور سال 59 بر ملت ایران تحمیل شد از نظر زمان دو برابر جنگ جهانی اول و 1.5 برابر جنگ جهانی دوم به طول کشید و مردم و نیروهای مسلح با عبور از این جنگ، سرافرازانه در جهان ندای افتخار و مقاومت را سر دادند.

کد خبر : ۴۱۲۶۴۶