خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در جمع نیروهای مسلح؛

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دژ امنیت ملی هستند

استاندار گیلان گفت: هدف نیروهای مسلح در نظام اسلامی احیای ارزش‌های الهی و اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت،  محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در گیلان در بوستان ملت این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: استواری و انقلابی بودن را در کنار نیروهای مسلح احساس می‌کنیم.

استاندار گیلان افزود: احترام و سلام خود را به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم و سلام و درود بر تمام آنهایی که در دوران دفاع مقدس برای ملت ایران سربلندی و افتخار را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد تجاوز ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت، گفت: دشمن حتی نتوانست یک سانتی‌متر را تحت اشغال خود نگه دارد.

وی با بیان اینکه قوای مسلح بازوان قوی جمهوری اسلامی و نگه‌داران امنیت و آرامش هستند، افزود: هدف نیروهای مسلح در نظام اسلامی احیای ارزش‌های الهی و اسلامی است.

استاندار گیلان لازمه رفع تهدیدهای نظامی علیه کشور را اقتدار نیروهای مسلح دانست و متذکر شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دژ امنیت ملی هستند.

وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی برای همسایگان ندانست و یادآور شد: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده که دشمن جرأت تفکر حمله به ایران را ندارد.

نجفی با بیان اینکه دشمن با جنگ تحمیلی نتوانست مسیر انقلاب را تغییر دهد، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات در منطقه هستند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران، یادآور شد: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای حاصل اقتدار نظامی و دیپلماتیک است.

کد خبر : ۴۱۲۶۰۲