خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از ترانسفورماتورهای فوق توزیع کم صدا؛

پیشرفت فیزیکی 27/61 درصدی پست جدید تولید برق توحید گلسار رشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۷۲۱

پروژه پست جدید 63/20 کیلو ولت برق توحید گلسار رشت در بخش تهیه تجهیزات 7/1 درصد و در بخش عملیات ساختمانی 15/51 درصد پیشرفت داشته است.

برابر گزارش ایلنا از رشت، عملیات اجرایی پروژه پست 63/20 کیلوولت توحید گلسار رشت که با هدف تامین برق مطمئن منطقه گلسار رشت و کاهش بار پست‌های مقدم و قلی پور از تاریخ 94/11/07 شروع شده است، طبق برنامه ریزی های انجام یافته در تاریخ 96/03/30به بهره برداری خواهد رسید. شرکت صفانیکو سپاهان به عنوان پیمانکار و شرکت قدس نیرو به عنوان مشاور در این پروژه فعالیت می‌کند.

پروژه پست 63/20 کیلوولت توحید گلسار رشت دارای دو دستگاه ترانس قدرت 40 مگاولت آمپر ، دو فیدر خط و دو فیدر ترانس 63 کیلوولت ، دو فیدر ورودی و دوازده فیدر خروجی 20 کیلوولت و نیز تعداد چهار فیدر خازنی 20 کیلوولت هر کدام به ظرفیت 7/2 مگاوار( جمعا 14/4 مگاوار)  است.

این پروژه هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون و خرید تجهیزات برقی است.

شایان ذکر است که پروژه پست 63/20 کیلوولت توحید گلسار رشت، نخستین پست در استان گیلان است که از ترانسفورماتورهای فوق توزیع کم صدا استفاده می‌کند.این ویژگی موجب‌می‌شود تا از ایجاد آلودگی صوتی در مناطق مسکونی که مخل زندگی افراد است، جلوگیری شود. اعتبار این پروژه بالغ بر 216  میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین) است.

مطالعات این پروژه که آغاز آن از سال 92 بوده و شامل برنامه ریزی وطراحی اولیه می باشد  بطور کامل انجام شده است.

 پروژه مذکور در بخش تهیه تجهیزات (تهیه اسناد مناقصه،تعیین برنده وعقد قرارداد، تهیه تجهیزات وحمل به انبار و تهیه ترانس وحمل به انبار) 7/1 درصد در بخش عملیات ساختمانی (بررسی وتعیین محل پست، تسطیح وعملیات خاکی، دیوارکشی و ساختمان عمومی وفونداسیون )  15/51 درصد پیشرفت داشته است. و پیشرفت فیزیکی کل آن 27/61 درصد می باشد.

 گفتنی است که این پست در منطقه گلسار رشت، بلوار گیلان، انتهای خیابان 192 واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز