خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

رشد 22 درصدی اختصاص اعتبار به طرح‌های عمرانی ماسال

فرماندار ماسال از اختصاص 13 میلیارد و 272 میلیون تومان به طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار نسبت به سال گذشته بالغ بر 22 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با بیان اینکه 400 میلیون تومان اعتبار برای کاهش تک خانوارهای فاقد برق در ماسال اختصاص یافته است، گفت: افزایش سرانه فضای ورزشی و ارتقای امکانات بهداشتی درمانی شهرستان در این اعتبار لحاظ شده است.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه 200 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و تعریض راه دسترسی شهرک صنعتی ماسال اختصاص یافته است، گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبار تکمیلی از سوی سازمان شهرک‌های صنعتی شاهد نهایی شدن احداث این طرح باشیم.

وی افزود: این میزان افزایش اعتبار در شرایطی به وقوع پیوسته که دولت با محدودیت‌های شدید مالی ناشی از کاهش درآمدهای نفتی مواجه است.

قاسم‌نژاد از اختصاص 13 میلیارد و 272 میلیون تومان به طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار نسبت به سال گذشته بالغ بر 22 درصد رشد داشته است.

فرماندار ماسال تصریح کرد: در سال‌های گذشته اعتبار پروژه احداث زیستگاه گوزن مرال در ماسال به صورت قطره چکانی اختصاص می‌یافت اما در دو سال اخیر اعتبارات خوبی برای تکمیل زیستگاه مذکور اختصاص داده شده است.

قاسم‌نژاد توجه به امر آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی را از نکات حائز اهمیت در اختصاص اعتبارات برشمرد و گفت: برای بهبود امکانات تفریحی و گردشگری در منطقه بام سبز ماسال و پارک جنگلی کفود شاندرمن نیز اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید دارند،گفت: حوزه‌های کشاورزی و آب منطقه‌ای را از دیگر اولویت‌های شهرستان در اختصاص اعتبارات است.

کد خبر : ۴۱۰۴۲۲