خبرگزاری کار ایران

در دیدار محمدی با آیت الله قربانی مطرح شد:

استفاده از تریبون نماز جمعه برای دعوت مردم به سرشماری نفوس و مسکن

رئیس سازمان برنامه و بودجه ی گیلان گفت: دعوت و سخنرانی ائمه جمعه در تریبون رسمی نماز جمعه می‌تواند تاثیرگذاری خوبی در روند اجرای سرشماری داشته باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان  برنامه و بودجه گیلان در دیدار با آیت الله قربانی گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95  ارائه داد و گفت: تاکنون چندین جلسه هماهنگی با استاندار محترم گیلان  و فرمانداران  و معاونان فنی ستاد سرشماری شهرستان‌ها در این خصوص برگزار شده است.

کیوان محمّدی عنوان کرد: در راستای اجرای بهتر سرشماری  نفوس و مسکن  دعوت و سخنرانی ائمه جمعه در تریبون رسمی نماز جمعه  و روحانیون معظم در ماه محرم می‌تواند تاثیرگذاری خوبی در روند اجرای سرشماری داشته باشد.

در ادامه جلسه وحید طیفوری معاون آمار و اطلاعات سازمان به بیان مباحث کلی روند اجرای مناسب سرشماری پرداخت و گفت: بحث‌های مقدماتی در ستاد سرشماری انجام گرفت.

قائم مقام ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن گیلان به تبلیغات سرشماری اشاره کرد و افزود: با همکاری رسانه‌های مکتوب و مجازی تاکنون تبلیغات و آگاهی‌رسانی مناسبی جهت مشارکت عمومی در سرشماری خصوصاٌ سرشماری اینترنتی صورت گرفته است.

کد خبر : ۴۰۹۷۱۱