خبرگزاری کار ایران

نماینده ویژه استاندار گیلان خبر داد:

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۵۰۶

نماینده ویژه استاندار گیلان گفت: بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط در گیلان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین اصغریان نماینده ویژه استاندار گیلان در اجرای قانون رفع موانع تولید از رتبه پنجم گیلان در میزان پرداخت تسهیلات ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به 158 واحد صنعتی کوچک و متوسط پرداخت شده است.

 اصغریان با بیان ثبت نام بیش از 3 هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب بیان کرد: از این میزان 2 هزار و 283 تقاضا مربوط به واحدهای تولیدی در حوزه کشاورزی و 866 مورد مربوط به تقاضای دریافت تسهیلات از سوی فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان است.

وی تصریح کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان زمان آغاز فعالیت کارگروه ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط و رسیدگی به تقاضای دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی و صنعت، یک هزار و 66 مورد تقاضا با تصویب کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه رونق برای بهره مندی از تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

وی از پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به 158 مورد از این طرح های مصوب خبر داد و افزود: از نظر تعداد پرداختِ تسهیلات، در رتبه چهارم و از نظر میزان ریالی پرداختی ها در رتبه پنجم کشوری قرار داریم.

وی با بیان لزوم اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بر پیگیری اتمام طرح های نیمه تمام و آغاز به کار مجدد واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال تأکید کرد و افزود: تأمین نقدینگی و رفع مشکلات مختلف واحدهای تولیدی در اولویت کاری دولت قرار دارد و ارائه تسهیلات بانکی با این هدف در حال انجام است.

گفتنی است در چهل و نهمین جلسه کارگروه تخصصی رفع موانع تولید، مشکلات 8 واحد تولیدی و صنعتی بررسی و مصوبات لازم برای حل مشکلات این واحدها در چهارچوب قوانین و اختیارات قانون رفع موانع تولید صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز