خبرگزاری کار ایران

در رشت برگزار شد؛

نشست تبیین آیین‌نامه اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۲۱۸

نشست‌مشترک ارائه آیین‌نامه اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و پارک علم و فناوری گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست مشترک مدیران سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت گیلان و پارک علم و فناوری استان که با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن‌های تخصصی صنایع همگن استان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان در رشت برگزار شد، به بیان مفاهیم و الزامات مورد نیاز برای اجرای قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پرداخته شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن قدردانی از همکاری پارک علم و فناوری گیلان در برگزاری این نشست گفت: تلاش در راستای دانش بنیان شدن واحدهای صنعتی و تولیدی استان یکی از مهم‌ترین اهداف ما در استان است.

فرحمند پورعلی‌تصریح‌کرد:برگزاری این نشست شروعی برای آگاهی‌بخشی و دانش‌بنیان‌شدن واحدهای صنعتی عضو انجمن‌های تخصصی صنایع همگن استان است.

پورعلی پارک علم و فناوری را یکی از دارایی های ارزشمند علمی استان عنوان کرد و افزود: باید با ظرفیت های موجود این سازمان و با کمک و یاری آن، صنعت بتواند از دوران سنتی عبور کند.

وی بر لزوم گسترش همکاری های مشترک زنجیره سازمان صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری گیلان و واحدهای صنعتی تأکید کرد.

در ادامه این نشست رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به آیین نامه اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: هدف ما انجام فرایند اخذ عنوان دانش بنیان برای شرکت ها و بهره مندی آنها از حمایت های مختص شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان است.

متقی طلب افزود: واحدهای صنعتی با کسب این عنوان، مشمول اخذ تسهیلات و امکانات از صندوق نوآوری و شکوفایی می شوند.

 وی‌تصریح کرد: بهره‌مندی از حمایت‌ها و امکانات صندوق نوآوری و شکوفایی راهی برای توسعه صنعتی و فناوری در استان است و باید تلاش کنیم تا از این طریق فناوری در صنعت حاکم باشد.

در ادامه این نشست اسماعیل مقدس رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و مهندس همتیان به عنوان پیشکسوت صنعت نساجی استان، به بیان مطالبی در این زمینه پرداختند.

گفتنی است بلالایی معاون فناوری پارک علم و فناوری گیلان در ادامه این نشست توضیحات کاملی در مورد قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و آیین نامه‌های اجرایی مرتبط را برای حاضران جلسه ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز