خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد:

دستگیری پرستار قلابی نگه‌داری از سالمندان در انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۷۵۹

فرمانده انتظامی انزلی به شکایت خانم سالمندی مبنی بر سرقت 100 میلیون ریال وجه نقد اشاره کرد و گفت: ماموران آگاهی انزلی شناسایی و دستگیری سارق مذکور را پیگیری کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، هرمز عشقی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان به شکایت خانم سالمندی مبنی بر سرقت 100 میلیون ریال وجه نقد اشاره کرد و گفت: ماموران آگاهی انزلی شناسایی و دستگیری سارق مذکور را پیگیری کردند.

 فرمانده انتظامی انزلی به مشخص شدن هویت سارق مذکور به عنوان پرستاری از خانم سالمند اشاره کرد و افزود: زن 35 ساله‌ای که وظیفه مراقبت و نگه‌داری از پیر زن را به عهده داشت با خوراندن داروی خواب‌آور به او مبلغ 100 میلیون ریال از داخل کمد سرقت کرده و متواری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی محل اختفای متهم را در تهران شناسایی کردند، بیان کرد: متهم با ترفند پلیسی به بندر انزلی احضار و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی انزلی تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و معرفی به قوه قضائیه با قرار وثیقه 400 میلیون ریالی روانه زندان شده است.

عشقی بر نگه‌داری نکردن پول و اشیای گران‌قیمت در منزل تأکید کرد و یادآور شد: در صورتی که حضور فردی به عنوان پرستار به منظور نگه‌داری سالمند یا کودک در منزل لازم است باید به مراکز معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز