خبرگزاری کار ایران

به منظور گسترش آموزش‌های امدادی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه هلال احمر گیلان و صداو سیما استان

جمعیت هلال احمر گیلان با صدا و سیما استان برای گسترش آموزش‌های امدادی، کاهش آثار و آسیب‌های ناشی از حوادث تفاهم‌نامه منعقد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: این تفاهمنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار و لزوم ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد ارتباط مناسب در امر مدیریت بحران و افزایش سطح آگاهی عمومی و کمک به تاب آوری جامعه به امضا رسید.

مهدی ولی پور بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه صدا و سیمای مرکز گیلان با ایجاد بستر رسانه‌ای در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در راستای ارائه آموزش‌های همگانی، شناساندن فعالیت‌های داوطلبانه، تسهیل در راه‌اندازی خانه‌های هلال و سازماندهی کارکنان به عنوان داوطلب یار، پخش مستند و برنامه‌های آموزشی امدادی از فعالیت‌های اجتماعی، حمایتی و درمانی و تهیه مستند فعالیت جمعیت در بخش‌های امدادی، درمانی، توانبخشی، جوانان و غیره همکاری می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد بستر آموزشی، افزایش سطح آگاهی عمومی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به نیازمندان، ترغیب سنت حسنه وقف و دستگیری از نیازمندان استان گیلان با هدف افزایش توان امدادی و آموزشی در راستای ارتقاء سطح تحمل خانواده‌های درگیر در حوادث و افزایش تاب‌آوری جامعه در حوادث از اهداف امضا این تفاهم‌نامه است.

کد خبر : ۴۰۵۸۴۲