خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر مطرح کرد:

انعکاس عملکرد دولت باعث ایجاد فضای امید در جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۷۹۷

خدمات دولت نشان دهنده کارآمدی جمهوری اسلامی است و انعکاس آن در جامعه باعث ایجاد فضای امید در جامعه می شود.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر عسگر حسنی پور در حاشیه آئین افتتاح و بهره برداری از  پروژه عمرانی آسفالت راه روستایی این شهرستان گفت : بهره برداری از 60 طرح خدماتی، آموزشی و عمرانی در این شهرستان طی هفته دولت ، نوید بخش رونق و شکوفایی منطقه است.

حسنی پور اطلاع رسانی از عملکرد دولت را باعث امیدواری مردم و اعتماد آنان به آینده کشور عنوان کرد و افزود: این خدمات که نشان دهنده کارآمدی جمهوری اسلامی است در جامعه منعکس می شود تا فضای امید بیش از گذشته در جامعه حاکم شود.

وی ادامه داد: امروز مردم عملکرد دولت را عملکرد نظام می‌دانند و لذا همه برای موفق نشان دادن چهره نظام اسلامی باید دولت تدبیر و امید را یاری کنند تا بتوان امور مختلف کشور را سرو سامان داد.

 حسنی پور گفت: همه دولت ها تلاش کرده اند برای کشور خدمت کنند و دولت تدبیر و امید نیز در این راستا خدماتی را به مردم ارائه داده که لازم است به اطلاع مردم برسد.

فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود به آسفالت بافت روستایی اشاره کرد و گفت: علاوه  بر 10/5کیلومتر آسفالت راه های روستای که توسط اداره کل راه شهرسازی استان در شهرستان انجام شده است ، امسال در حوزه  آسفالت بافت روستایی به طول  21 کیلومتر با همکاری و تخصیص اعتبار از سوی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مشارکت بخشداران و دهیاران 25 روستا در شهرستان با  مبلغ اعتباری  31500 میلیون ریال مورد  بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز