خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت صورت پذیرفت؛

افتتاح پروژه ویژه گردشگری در رشت

در دومین روز از هفته دولت پروژه ویژه طرح گردشگری با اعتبار اجرایی بالغ بر150 میلیون تومان توسطربخش خصوصی و با حضور فرماندار رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت،در دومین روز از هفته دولت  پروژه ویژه طرح گردشگری با اعتبار اجرایی  بالغ بر150 میلیون تومان توسطبخش خصوصی و با حضور فرماندار رشت افتتاح شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در افتتاح این پروژه اظهار داشت:گیلان به لحاظ گردشگری و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، و مسئولان باید با امید  توانمندی های  لازم  جاذبه را برای گردشگران فراهم کنند.

وی  در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات خوب حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان و علی الخصوص شهرستان رشت افزود:اداره میراث و گردشگری استان گیلان با سیاست های دولت تدبیر و امید اقدام و عمل می کنند و این امر جای قدر دانی دارد. 

رضا علیزاده مدیر کل میراث و گردشگری استان گیلان هم در ادامه و در راستای افتتاح پروژه دفتر تور گردشگری گفت:طرح ویژه گردشگری در بخش خصوصی با هزینه اجرایی 150 میلیون تومان هزینه مقدماتی مشغول به کار شد و درحال حاضر تعداد 5نفر مشغول به کار کرده است.

وی درادامه با اشاره به جاذبه‌های  طبیعی استان گیلان افزود:به دلیل مباحث توسعه ای  ،پذیرایی و مقدمات سفر برای گردشگران به استان گیلان ورودی و خروجی و تور گردانی و جهت دهی به این موضوع نیاز این دفاتر به چشم می خورد.

علیزاده بیان داشت: ارزیابی و خوش آمد گویی و استقبال گردشگران خارجی توسط مسئولین این دفاتر انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بر این که ایران گردی از گیلان گردی آغاز خواهد شد گفت:اگر نقاط پر جاذبه و بکر استان بخوبی شناخته شود و تمهیدات برای گردشگران فراهم شود ، قطعا جاذبه برای گردشگران خارجی در استان گیلان فراهم خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۴۰۰۸