خبرگزاری کار ایران

همزمان با نخستین روز از هفته دولت؛

افتتاح 5 طرح عام المنفعه در بخش مرکزی رودسر

در نخستین روز از هفته دولت با حضور مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا پنج طرح عام‌المنفعه بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 486 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رودسر، امروز در نخستین روز از هفته دولت با حضور مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا پنج طرح عام‌المنفعه بخش مرکزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 486 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

رضا غمخوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رودسر تصریح کرد: رودسر دارای 14 شهید والامقام روحانی بوده یک شهید مربوط به شهدای منای سال 94 و 13 شهید مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس است.

پرندآور درباره میزان بهره‌مندی مشترکان از پروژه مذکور، تصریح کرد: با عملیات اجرایی تأمین برق، پنج هزار مشترک از مزایای آن بهره‌مند شدند.

عباس رضوی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رودسر نیز در مراسم افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در کویه سفلی بخش مرکزی این شهرستان گفت: این پروژه به مساحت به مساحت 46 مترمربع و اعتباری بالغ بر 41 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که از این میزان، 15 میلیون تومان وام و 9 میلیون تومان کمک امداد بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رودسر در مراسم افتتاح روکش آسفالت راه روستایی گرجه‌پشت  بخش مرکزی این شهرستانخاطرنشان کرد: این پروژه راه ارتباطی چهار روستای گرجه‌پشت، گرمجان، مردابن و ناصرسرا است.

وی طول روکش آسفالت راه روستایی مذکور را 1.5 کیلومتر عنوان کرد و بیان داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر 165 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و 820 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 200 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شدند.

رضا بلندپایه، رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی رودسر نیز در مراسم افتتاح روکش آسفالت روستای ناصرسرای بخش مرکزی این شهرستان گفت: این پروژه به طول 1.5 کیلومتر و مساحت چهار هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 195 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره برق رودسر نیز در مراسم افتتاح یک پروژه تقویت برق با نصب دستگاه ترانس برق در این شهرستان اذعان داشت: این پروژه با احداث 242 متر خط 20 کیلو ولت هوایی و نصب یک دستگاه ترانس 120 کیلو ولت آمپر با 85 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

ابراهیم پرندآور با اشاره به اینکه در هفته دولت جاری 13 طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در رودسر افتتاح می‌شود، افزود: از سال گذشته تاکنون 117 عدد ترانس تقویت برق در نقاط مختلف شهرستان با پنج میلیارد و 100 میلیون تومان نصب شده است.

کد خبر : ۴۰۳۷۱۶