خبرگزاری کار ایران

به همت دولت تدبیر و امید صورت گرفت؛

افتتاح 48 طرح آب و فاضلاب شهری در گیلان با حضور استاندار

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۵۸۸

در نخستین روز از هفته دولت 48 طرح آب و فاضلاب شهری با 320میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت سهامی آب و فاضلاب شهری گیلان صبح امروز بیان کرد: در نخستین روز از هفته دولت 48 طرح آب و فاضلاب شهری با 320میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

کاظم لطفی تصریح کرد: بزرگ‌ترین طرح افتتاحی آب و فاضلاب گیلان مربوط به تاسیسات فاضلاب منطقه غربی رشت با هزینه 220 میلیارد ریال افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب و فاضلاب شهری گیلان خاطرنشان کرد: 190 هزار نفر از جمعیت شهر رشت با بهره‌برداری از طرح تاسیسات فاضلاب رشت در روستای سیاه اسطلخ زیر پوشش جمع‌آوری فاضلاب هستند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب و فاضلاب شهری گیلان اظهار کرد: در هفته دولت تعداد 23 پروژه اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه آب در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی‌ظرفیت تلمبه‌خانه اصلی فاضلاب ناحیه‌غربی رشت را یک‌هزار و 400 لیتر بر ثانیه‌ خواند و خاطر نشان کرد: بهره‌برداری بخشی از شبکه فاضلاب احمدگوراب و نخودچر به همراه خط انتقال آن از طریق اعتبارات ملی انجام شده است.

وی اذعان‌داشت: اجرای ایستگاه پمپاژ و نصب‌پکیج فاضلاب‌مسکن‌مهر 900 واحدی‌آستارا، هوشمندسازی شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب رضوانشهر و آبرسانی به شهرهای سیاهکل، دیلمان، اطاقور، تالش و جیرنده از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب و فاضلاب شهری گیلان به اشتغالزایی 173 نفر به طور موقت و پنج نفر به طور دائم با افتتاح پروژه‌های مذکور اشاره کرد و افزود: 99.8 درصد از شهرهای گیلان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مرکز کنترل و مانیتورینگ شهرستان رشت تجهیز و راه‌اندازی شده است، گفت: هفته دولت جاری، معاونت بهره‌برداری و سیستم تله‌متری آب رودسر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز