خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح 3 طرح صنعتی رشت در اولین روز هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۵۷۶

همزمان با نخستین روز از هفته دولت 3 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 220 میلیارد ریال در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

به گزارش  ایلنا از رشت، استاندار گیلان صبح امروز در جریان افتتاح 3 طرح صنعتی در شهر صنعتی این شهربیان کرد: با بهره‌برداری طرح‌های مذکور برای 43 نفر ایجاد اشتغال می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه 220 میلیارد ریال برای طرح‌های مذکور سرمایه‌گذاری شده است، افزود: امروز طرح توسعه شرکت صنعتی بالک با هدف تولید انواع روغن‌های خوراکی با سرمایه‌گذاری 185 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

نجفی با بیان اینکه شرکت مذکور با تولید سالانه 60 هزار تن انواع روغن‌های خوراکی راه‌اندازی شده است، افزود: بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت صنعتی بالک سبب اشتغال‌زایی 26 نفر شده است.

وی افتتاح شرکت آواگستر آسیا را با هدف تولید لوله‌های دوجداره خواند وتصریح کرد: ظرفیت شرکت مذکور سالانه 4 هزار و 200 تن است.

استاندار گیلان به سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریالی برای راه‌اندازی شرکت آواگستر آسیا اشاره کرد وافزود: بهره‌برداری از شرکت مذکور سبب اشتغال‌زایی هشت نفر شده است.

استاندار گیلان اظهار کرد: شرکت‌صنعتی آروین خزر با ظرفیت‌تولید سالانه 550 تن ظرف‌های پلاستیکی با ایجاد اشتغال برای 9 نفر و سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیده است.

نجفی به آماده‌سازی 24 طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی در هفته‌دولت امسال اشاره کرد وافزود: طرح‌های مذکور در زمینه تولید محصولات سلولزی، فلزی، غذایی، پلاستیکی و معدنی است و در شهرستان‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه برای احداث کارخانه‌های مذکور 6 هزار و 960 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، اذعان داشت: با راه‌اندازی واحدهای مذکور برای 753 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

 استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت دولت کنونی بیش از 15 هزار میلیارد ریال در بخش صنعتی گیلان سرمایه‌گذاری‌شده ضمن اینکه در مدت 3 سال گذشته 540 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز