خبرگزاری کار ایران

شهردار بندر انزلی خبر داد:

توسعه شهربازی پارک ساحلی پاسداران بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۲۰۵

شهردار بندر انزلی از توسعه شهربازی پارک ساحلی پاسداران بندر انزلی خبر داد و افزود: شهربازی مذکور با مشارکت شهرداری در قالب واگذاری زمین و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، رضا پورشعبان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سالم‌سازی دریای پاسداران بهترین الگو از نگاه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در دو سال گذشته است، بیان کرد: هفت هزار متر مربع به مساحت طرح مذکور اضافه شده است.

وی به اجرای سیستم روشنایی و نورپردازی مناسب در طرح سالم‌سازی دریای پاسداران بندر انزلی اشاره کرد و گفت:مجموعه‌ورزشی و بازی‌کودکان در طرح مذکور استقرار پیدا کرده ضمن اینکه دارای سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مناسب است.

وی از استقرار 30 آلاچیق برای استقرار گردشگران در طرح سالم‌سازی دریای پاسداران بندر انزلی خبر داد وگفت: انواع صندلی‌های بتنی و فایبرگلاس در محدوده طرح مذکور نصب شده است.

وی افزود: سال گذشته شهربازی مذکور واقع در غازیان، بلوار ساحل قو در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با مشارکت شهرداری در قبال واگذاری زمین و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

شهردار بندر انزلی از توسعه شهربازی پارک ساحلی پاسداران بندر انزلی خبر داد وافزود: شهربازی مذکور با مشارکت شهرداری در قالب واگذاری زمین و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.

شهردار بندر انزلی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های فوتبال و والیبال ساحلی در طرح سالم‌سازی دریای پاسداران این شهر در تابستان امسال، افزود: مسابقه‌های مختلف ورزشی ساحلی و جنگ شادی در طرح سالم‌سازی مذکور برگزار شده است.

وی افزود: طرح سالم‌سازی دریای پاسداران بندر انزلی مکانی برای برگزاری جشنواره بادبادک‌ها و ساخت مجسمه‌های شنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز