خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خبر داد:

برگزاری همایش استانی تشکل‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۱۷

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از برگزاری همایش استانی تشکل‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش صبح امروز در جلسه هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد با اشاره به نقش تشکل‌های اجتماعی در جامعه برگزاری این همایش را در مسیر چگونگی استفاده از ظرفیت این تشکل‌ها در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در این همایش علاوه بر طرح مباحث مربوط به همکاری بین دستگاه‌های اجرایی با تشکل‌های اجتماعی با توجه به ماموریت‌های دستگاه‌های دولتی در ارائه خدمات به جامعه کارگاه‌های توانمندسازی نیز برگزار می شود.

رنجکش تصریح کرد: در این کارگاه‌ها آشنایی تشکل‌های اجتماعی با مباحث حقوقی و همچنین چگونگی حضور در اقتصاد مقاومتی ارائه و به شرکت کنندگان گواهی حضور اهدا می شود.

وی یادآور شد: شرکت در کارگاه‌های آموزشی و دریافت گواهی حضور در ارزیابی عملکرد تشکل‌های اجتماعی و ارائه مشوق های مختلف برای این سازمان‌ها تاثیرگذار است.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برگزاری این همایش را روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه عنوان کرد که با همکاری و میزبانی کمیته امداد امام خمینی استان گیلان در اردوگاه این نهاد در چابکسر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم با برنامه ریزی از ظرفیت تشکل های اجتماعی بهره مندی مناسبی داشته باشیم بر ضرورت برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تاکید کرد.

رنجکش اذعان داشت : برای تمامی دستگاه‌های صادرکننده مجوز تشکل های اجتماعی برای معرفی تشکل های تحت پوشش آنان دعوتنامه صادر شده است.

وی گفت: کلیه تشکل‌های علاقمند برای حضور در این همایش می توانند به دبیرخانه سازمان‌های مردم نهاد در اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز