خبرگزاری کار ایران

محسن ناصر اسلامی خبر داد:

تولید روزانه بیش از3 هزار تن محصول لبنی

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۶۰۸

مدیر عامل شرکت صنایع شیر پگاه‌گیلان تولید روزانه محصول‌لبنی این شرکت را 3 هزار و 600 تن بیان کرد و ادامه داد: این شرکت 440 نوع محصول تولید می‌کند که ذائقه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، محسن ناصر اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگاران نقش مهمی در ترویج فرهنگ مصرف محصولات لبنی ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه گیلان قدمت صنایع شیر ایران را 63 سال ذکر کرد و افزود: صنایع شیر ایران بزرگ‌ترین و نخستین صنعت لبنی در خاورمیانه است.

ناصر اسلامی با بیان اینکه مصرف محصولات لبنی از جمله شیر 40 درصد دیابت را کاهش می‌دهد، خاطرنشان کرد: شیر دارای سه درصد پروتئین است و می‌توانیم مصرف لبنیات را ترویج دهیم.

وی تولید روزانه محصول لبنی این شرکت را 3 هزار و 600 تن بیان کرد و ادامه داد: این شرکت 440 نوع محصول تولید می‌کند که ذائقه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه‌گیلان، افزایش مصرف محصولات لبنی را هدف مهم دانست و اظهار کرد: میانگین مصرف جهانی شیر 300 کیلوگرم بوده و ما با سرانه مصرف 75 کیلوگرم شیر از میانگین جهانی فاصله بسیاری داریم.

وی با تصریح بر اینکه شیر در صنایع به نوعی پالایش می‌شود، افزود: آمار شکستگی و پوکی استخوان در کشور بالاست و برای افزایش سرانه مصرف شیر باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز