خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان:

مدارس گیلان جزو ایمن‌ترین مدارس کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۱۶۶

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: مدارسی در دست ساخت است که تمامی تکنولوژی روز دنیا در آن بکار رفته است و هم اکنون مدارس گیلان جزو ایمن ترین مدارس کشور هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که نقد در آن جامعه وجود داشته باشد.

علی اوسط اکبری‌مقدم خاطرنشان کرد: در نسل گذشته اگر اتفاقی در جوامع دیگر رخ می‌داد آن خبر بعد از مدت ها به ما می رسید اما به همت شما خبرنگاران کوچک‌ترین اخبار در دور ترین تقاط ایران منتقل می‌شود.

وی خواستار همراهی رسانه‌ها برای افزایش نقش خیرین در احداث مدارس شد و افزود: تمام تلاش ما این است تا پایان سال ٩۶ مدرسه‌ای نداشته باشیم که مشکل گرمایشی داشته باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان تصریح کرد: در دورترین نقاط استان اگر کوچک‌ترین تحرکات را داشته باشیم توسط رسانه‌ها به تصویر کشیده می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان افزود: ما باید پاسخگوی خبرنگاران و قدردان آنها باشیم که از ما نقد می‌کنند و نباید فقط از خودمان تعریف و تمجید کنیم و فقط آمار بدهیم.

اوسط اکبری‌مقدم گفت: امروزه مدارسی در حال ساخت است که هیچ فرقی با معماری‌های اروپایی از لحاظ کیفیت و استاندارد ندارد و از جمله وجود کتابخانه‌های پویا و جامع که دانش‌آموز بتواند از آن به خوبی استفاده کند نیز بهره برده‌ایم.

 وی ادامه داد: با خودمان عهد بستیم مدارسی بسازیم که میراث ماندگار این کشور باشد و مدرسه دانش‌آموز را به خود بکشد نه اینکه اولیا او را با زور ببرند.

وی افزود: مدارسی در دست ساخت است که تمامی تکنولوژی روز دنیا در آن بکار رفته و هم اکنون مدارس گیلان جزو ایمن‌ترین مدارس کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز