خبرگزاری کار ایران

دیدار شهردار و کارکنان شهرداری منطقه دو رشت با آیت­ اله رودباری

کارکنان منطقه دو شهرداری رشت جوانانی پرتلاش و با انگیزه هستند که خدمت به مردم شریف رشت را افتخار می‌­دانند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، مرتضی عاطفی مدیر منطقه دو شهرداری رشت به همراه چند تن از مدیران آن منطقه با حضرت آیت­ اله رودباری دیدار کردند.

عاطفی در ابتدای این دیدار عنوان کرد: کارکنان منطقه دو شهرداری رشت جوانانی پرتلاش و با انگیزه هستند که خدمت به مردم شریف رشت را افتخار می­دانند.

وی از حضرت آیت­اله رودباری به  عنوان سرمایه  معنوی این شهر و استان یاد کرد و افزود: هدایت و راهنمایی های شما می­تواند ما را در جهت ارایه خدمات مطلوب­ تر به شهروندان یاری کند.

آیت­ اله رودباری نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در سطح منطقه و شهر رشت توسط شهرداری، از تمامی مسوولین و کارکنان تقدیر و تشکر به عمل آورد و اظهار داشت: شما در زمانی به مردم خدمت می­‌کنید که حکومت امام زمان است و دعای ایشان همراه کسانی است که در این زمان به مردم خود خدمت می‌­کنند.

وی بیان داشت: هر گامی که برای خدمت به مردم برداشته می­شود اگر خداوند در آن خدمت در نظر گرفته شود، او نیز شما را حمایت خواهد کرد.

 این روحانی برجسته استان گفت: رفتار با مردم اگر با درایت و صداقت همراه باشد پایدار خواهد بود و حرکتی که با بدخلقی، زور و  عوام فریبی و آزار و اذیت انجام شود دوام نخواهد داشت.

آیت اله رودباری اضافه کردند:  بعضی‌ها علم دارند اما روی نقادی و انتقاد ندارند که این بی­ ثمر خواهد بود و علمی که در آن انتقاد درست و سازنده را با خود به همراه داشته باشد پیشرفت و رضایت را نیز به دنبال خواهد داشت.

کد خبر : ۳۹۸۴۹۵