خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲ رشت خبر داد:

احداث فاز نخست پروژه پارک ۵۴۰۰ متری در حاشیه رودخانه زرجوب

شهردار منطقه دو از آغاز پروژه احداث پارک در حاشیه ضلع شرقی رودخانه زرجوب خیابان جوان با عنوان پارک جوان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی عاطفی شهردار منطقه دو از آغاز پروژه احداث پارک در حاشیه ضلع شرقی رودخانه زرجوب خیابان جوان با عنوان پارک جوان خبر داد.

عاطفی گفت: امروزه در بیشتر کشورها میزان سرانه خدمات شهری نشان دهنده حد رفاه و کیفیت زندگی در شهرها است که در این میان سرانه فضاهای سبز نیز به‌عنوان یکی از فاکتور های مهم افزایش سطح زندگی در شهرها مورد توجه قرار می گیرد.

این مدیر شهری افزود: شهرداری منطقه دو رشت در همین راستا و به منظور افزایش سرانه فضای سبز در حوزه منطقه از۱۲ مردادماه اقدام به احداث پارک مذکور با مساحت کلی ۵۴۰۰ متر مربع با ۲۹۲۰ متر مربع فضای سبز و ۲۴۸۰ متر مریع پیاده رو کرده است.

شهردار منطقه دو رشت ابراز امیدواری کرد که با فراهم کردن زمینه های نشاط و تفریح مردم و هم چنین زیبایی شهر به استانداردهای مشخصی که برای سرانه فضاهای سبز وجود دارد دست یابیم.

عاطفی توضیح داد: شهرداری منطقه دو بر این باور است که برای زندگی کیفی در شهر ها به‌عنوان کانون تمرکز فعالیت و زندگی انسان ها چاره ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متاثر از سیستم های طبیعی وجود ندارد.

شهردار منطقه دو رشت افزود: در این میان فضاهای سبز شهری به‌عنوان جزء ضروری شهرها نقش اساسی دارد و کمبود آن می‌تواند اختلالات جدی در زندگی روزمره شهروندان به وجود آورد.

کد خبر : ۳۹۷۰۹۴