خبرگزاری کار ایران

سرعت زیاد خودروی سواری و انحراف به لاین مخالف چهار مصدوم برجای گذاشت

مسوول ایستگاه پنج آتش نشانی گفت: یک دستگاه خودروی سانتافه به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به لاین مخالف پرتاب و موجب برخورد شدید با دو دستگاه خودروی در حال عبور پراید و پرشیا را فراهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۳:۵۶ دقیقه شب گذشته ۱۰ مرداد ۹۵ مبنی بر بروز تصادف شدید سه خودروی سواری،  بی‌درنگ مرکز ستاد فرماندهی یک دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۵ آتش نشانی را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، بعد از میدان گاز، روبروی مرکز اورژانس ۱۱۵ اعزام کرد.

محمدرضا پورمحمد مسوول ایستگاه ۵ آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سانتافه که از مسیر میدان توشیبا به میدان گاز در حال حرکت بود به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو به لاین مخالف پرتاب و موجب برخورد شدید با دو دستگاه خودروی در حال عبور پراید و پرشیا را فراهم کرد.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان سریعا پس از قطع سیستم برق خودروها نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی اقدام کردند.

پورمحمد با بیان اینکه این حادثه ۴ مصدوم ۳ مرد و یک زن در بر داشته، افزود: مصدومان دو خودروی سواری پراید و پرشیا که از ناحیه سر و صورت و کتف دچار آسیب شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان پس از انجام تمهیدات ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و انتقال خودروها به مکان امن به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

کد خبر : ۳۹۶۲۳۱