خبرگزاری کار ایران

در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد؛

ورود شرکت‌های اجاره خودرو به چرخه حمل و نقل گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۹۶۶

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان از اعلام شرایط صدور مجوز پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز ناصر آل‌محمدی در جلسه شورای مدیران این اداره کل گفت: متقاضیان ثبت شرکت با محوریت فعالیت اجاره خودرو می‌توانند با ارائه درخواست کتبی به همراه معرفی مدیرعامل به اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان گیلان مراجعه کنند.

 وی در خصوص الزامات مربوط به معرفی مدیر عامل برای ثبت شرکت‌های مذکور گفت: داشتن حداقل تحصیلات لیسانس، تابعیت ایران، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری موثر ومعتبر، گواهی معتبر عدم اعتیاد به مواد مخدر، پایان نامه خدمت وظیفه و یا معافیت دائم سربازی از مهمترین شرایط مدنظر جهت معرفی مدیرعامل برای ثبت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان سپس خاطر نشان کرد: متقاضیان ثبت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو می‌بایست حداقل 100 دستگاه وسیله نقلیه مدرن با پلاک شخصی بنام شرکت یا اعضا هیات مدیره که عمر ناوگان آنها کمتر از 4 سال باشد را ارائه و نیز دفترکار مناسب درسطح شهر به عنوان مرکزیت شرکت با سند رسمی یا استیجاری حداقل یکساله یا ملکی به نام شرکت معرفی کنند.

وی در ادامه برخی دیگر از الزامات تاسیس شرکت‌های مذکور را برشمرد و افزود: ارائه و معرفی حداقل 4 ایستگاه با دارا بودن حداقل 10 متر مربع فضای اداری و50 متر مربع پارکینگ وسایل نقلیه در داخل شهر، فرودگاه و یا پایانه مسافربری شهرهای مرکز استان و معرفی یک نفر به عنوان مسئول ایستگاه از دیگر الزاماتی است که باید متقاضیان مد نظر قرار دهند.

آل محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ارائه ضمانت نامه بانکی و حسن انجام کار و تضمین تعهد بصورت قابل تمدید و غیرمشروط با ارزش یک میلیارد ریال از سوی متقاضیان تاسیس شرکت‌های مذکور گفت: متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل ونقل اجاره خودرو باید دارای سیستم اتوماسیون یکپارچه بین ایستگاهی و شبکه رزرواسیون فروش الکترونیکی و اینترنتی نیز باشند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان افزود: وجود منطقه آزاد انزلی ظرفیت خوبی را جهت ایجاد شرکت های حمل و نقل اجاره خودرو در استان ایجاد کرده که امیدواریم از این فرصت بصورت بهینه در جهت رشد و توسعه صنعت حمل و نقل و گردشگری استان استفاده شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز