خبرگزاری کار ایران

علی پورحسن خبر داد:

برگزاری 10 جشنواره کودک و نوجوان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۹۰۵

ایلنا: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری بالغ بر 10 جشنواره در زمینه‌های مختلف با همراهی کانون و دیگر دستگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی پورحسن عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با بیان اینکه 18 تیر روز ادبیات کودک و نوجوانان بود، تصریح کرد: نامگذاری ایام مختلف به نام کودک و نوجوانان بیانگر اهمیت دادن به این گروه سنی است.

پورحسن برنامه‌ریزی دقیق برای این قشر را از رسالت‌های متولیان کانون عنوان کرد و ادامه داد: در اغلب موارد درشت‌نویسی بیش‌ از درست نویسی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اجرای برنامه پیوند‌با خوبی‌ها با توجه‌ ویژه به امر به معروف و نهی از منکر را از اقدام‌های مهم کانون عنوان کرد و افزود: همکاری در اجرای طرح‌سالم‌سازی دریا از دیگر برنامه‌های کانون گیلان بوده است.

وی لزوم بهره‌گیری تمام مخاطبان از فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی را سرلوحه‌ تلاش‌‌های مجموعه  کانون ذکر و اهمیت  جایگاه کانون پرورش فکری از دیدگاه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادبیات کودک و نوجوان گیلان را دارای ظرفیت بسیاری خواند و گفت: احمد خدادوست، تقی متقی، محمود پوروهاب و شاهین رهنما از جمله سرمایه‌های ارزشمند استان در حوزه مذکور هستند.

پورحسن توجه به نیاز کودک و نوجوان در برنامه‌ریزی را امری ضروری خواند و یادآور شد:باید بتوانیم برنامه‌های موثر‌تری برای آینده‌سازان برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی افزایش مراکز فراگیر برای کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه و فروشگاه عرضه‌ محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری و نوجوانان برشمرد.

وی از برگزاری بالغ بر 10 جشنواره در زمینه‌های مختلف با همراهی کانون و دیگر دستگاه‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تابستان امسال 13 هزار کارگاه آموزشی در مراکز فرهنگی‌ـ هنری کانون برگزار شده و طیف گسترده‌ای از مخاطبان را پوشش‌ می‌دهد.

پورحسن از انتشار چهار کتاب با موضوع حقوق شهروندی به‌زودی خبر داد و خاطرنشان کرد: افزود: به آینده‌سازان کشور باید توجه ویژه‌ای شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز