خبرگزاری کار ایران

در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملزومات جهیزیه و فرش ماشینی در رشت؛

دولت تسهیلات ویژه‌ به نیازمندان و نوعروسان ارائه می‌دهد

استاندار گیلان گفت: دولت تسهیلات خوبی را برای مصرف‌کنندگان و نیازمندان به ویژه نوعروسان از طریق بانک‌های عامل و یا برخی شرکت‌ها در نظر گفته است.

به گزارش ایلنا در رشت، محمدعلی نجفی در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملزومات جهیزیه و فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان در جمع خبرنگاران  گفت: نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان یا کسانی که در بخش خدمات و تجارت حضور دارند، تولیدهای خود را برای عرضه در اختیار مردم قرار دهند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها یا شرکت‌هایی مشخص شده‌اند که 10 میلیون تومان تسهیلات برای این مهم می‌پردازند.

نجفی به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بخشی از مصرف‌کنندگان این نمایشگاه نوعروسان و زوجین جوان هستند که لوازم اولیه زندگی‌شان را از این طریق تامین می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت کالاهای داخلی بیان کرد: زمانی می‌توانیم کالاهای خارجی مصرف نکنیم که کالاهای داخلی‌مان از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش نیز از مدیریت نمایشگاه خواست که شرایط را به گونه ای فراهم کنند که غرفه‌دارانی که از استان‌های دیگر در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، با خاطره خوش استان را ترک کنند.

نجفی ادامه داد: از مصرف کنندگان تقاضا داریم نگاهشان به تولیدهای داخلی باشد از تولیدکنندگان نیز می‌خواهیم هم به کیفیت کالاهای‌شان توجه داشته باشند و هم انصاف را در قیمت‌گذاری رعایت کنند.

کد خبر : ۳۹۲۶۰۷