خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی در منطقه آزاد انزلی تاکید کرد:

محرومیت گیلان نباید پشت سرسبزی آن پنهان شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۱۵۳

سرلشکر رحیم صفوی گفت: در تهران می گویند گیلان استان برخورداری است ، اما این جنگل و فضای سبز نباید مسوول را گول بزند در صورتی که این استان غیر برخوردار است باید کمک کنیم که خیر وبرکت سازمان های اقتصادی به مردم این استان نیز برسد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : تاکنون نگاه ما به خزر گردشگری بوده نه نگاه اقتصادی و اکنون باید روی حوزه ژئوپلتیک خزر و افزایش ارتباط با کشورهای حاشیه به ویژه روسیه کار کنیم .

وی خاطرنشان کرد : محور روسیه ،ایران ،عراق مدیترانه یک محور و همچنین محور روسیه ،ایران ،خلیج فارس راهبردی است.

رییس هیات مدیره انجمن ژئوپلتیک ایران متذکر شد: الان دوران افزایش مبادلات اقتصادی است.

وی نسبت به همکاری های حقوقی این انجمن با سازمان منطقه آزاد انزلی و ارائه مشاوره و کمک برای توسعه روابط تجاری و صادرات و واردات و آموزش کارکنان منطقه آزاد و برگزاری همایش ها اعلام آمادگی کرد .

رحیم صفوی اظهار کرد : ما میتوانیم به عنوان انجمن ژئوپلتیک ایران در گسترش روابط این دو کشور و افزایش مبادلات تاثیرگذار باشیم. 

وی خاطرنشان کرد : انجمن ژئوپلتیک یک نهاد غیردولتی است که راحت تر می شود باآنها کار کرد و از ظرفیت بالای ارتباطی و علمی برخوردار است .

وی با اشاره به امضای پیش نویس تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: 70 درصد گردشگران روسی به ترکیه می روند و ما باید نگاهمان به جذب این گردشگران باشد.

رحیم صفوی افزود: در تهران می گویند گیلان استان برخورداری است ، اما این جنگل و فضای سبز نباید مسوول را گول بزند در صورتی که این استان غیر برخوردار است باید کمک کنیم که خیر وبرکت سازمان های اقتصادی به مردم این استان نیز برسد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز