خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مدیریت بحران منطقه‌آزاد انزلی:

آتش‌سوزی برج طاووس مصدوم و خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۳۷۶

حوالی ساعت 10.15 صبح امروز طبقات پایین بلوکD مجتمع مسکونی طاووس دچار حریق شد که با حضور 18 دستگاه آتش نشانی و 7 دستگاه امداد و نجات بهمراه یک فروند هلیکوپتر امداد و نجات در سه ساعت که کمترین زمان ممکن برای این حجم گسترده آتش سوزی است مهار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضاعلی علیپور با بیان خبر مهار آتش‌سوزی برج مسکونی در این منطقه اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه مرکز آتش‌نشانی منطقه و ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرهای اطراف در کمتر از سه ساعت آتش‌سوزی مهیب رخ داده در ضلع جنوبی بلوک D مجتمع مسکونی طاووس بلندترین برج مسکونی گیلان مهار و خاموش شد.

علیپور افزود: مسرور مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد انزلی و معاون هماهنگی استاندار گیلان، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان، جانشین نیروی انتظامی استان، رییس هلال احمر، معاون اورژانس استان  و فرماندار و شهردار انزلی و معاونان و مدیران سازمان در تمامی زمان اطفا حریق در محل حضور داشتند.

وی با قدردانی از همکاری ارزشمند مراکز آتش‌نشانی استان،  هلال‌احمر، امداد و نجات، اورژانش، نیروی انتظامی و آتش‌نشانان گیلان و مراکز همجوار منطقه آزاد انزلی همانند رشت، بندرانزلی، آستان، لاهیجان، صومعه‌سرا، کیاشهر و آتش‌نشانی‌های  اداره کل بنادر و نیروی دریایی تصریح کرد: با عملکرد صحیح و هماهنگی سریع مرکز امداد و نجات این منطقه ساکنان بلوک تحت حریق در کمترین زمان ممکن تخلیه شده و علاوه براین از گسترش آتش به سایر نقاط و بلوک‌های دیگر جلوگیری به عمل آمد بحدی که در این بحران به کسی از ساکنان آسیب نرسید.

جانشین ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه دلایل آتش‌سوزی و میزان خسارت وارده در حال بررسی است، گفت: بلوک‌های دیگر این مجتمع مسکونی از سوی بخش‌خصوصی در حال تکمیل است و تمامی بخش‌های این مجموعه دارای سیستم اطفای حریق بوده و تحت پوشش بیمه است.

علیپور با اشاره به نزدیکی ایستگاه آتش‌نشانی و امداد و نجات به برج طاووس اضافه کرد: فاصله کم مرکز آتش‌نشانی و امداد و نجات منطقه‌آزاد انزلی به مرکز حادثه و واکنش سریع پرسنل خدوم این مرکز زمینه کنترل و کاهش حداکثری خسارات احتمالی و آسیب جانی شده است.

حوالی ساعت 10.15 صبح امروز طبقات پایین بلوک D مجتمع مسکونی طاووس دچار حریق شد که با حضور 18 دستگاه آتش‌نشانی و 7 دستگاه امداد و نجات بهمراه یک فروند هلیکوپتر امداد و نجات در سه ساعت که کمترین  زمان ممکن برای این حجم گسترده آتش‌سوزی است مهار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز