خبرگزاری کار ایران

محمود ایزددوست خبر داد:

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۶۰۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود ایزددوست عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان بیان کرد: در سالجاری همایش اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی مربوط به تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان متولی برگزاری همایش مذکور است.

ایزددوست کمک به تعاونی‌های تولیدی به منظور فروش محصولات را از برنامه‌های این اداره کل در سال 95 عنوان کرد و بیان داشت: برنامه مذکور توسط مشاور اجرایی مدیرکل و رئیس اتاق تعاون سازمان منطقه آزاد انزلی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استفاده از تحقیقات و پروژه‌های مختلف کشور در حوزه کار شایسته و ارتباط عملی و راهکارهای اجرایی آنها از اهداف برگزاری همایش مذکور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، از برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و فصلی خارجی در کشورهای حوزه دریای خزر خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های مذکور به منظور امکان عرضه مستقیم و مستمر تولیدات تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای اقتصاد مقاومتی در سالجاری در گیلان خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور ارتقای سطح درآمدی خانوارها است.

وی اذعان داشت: آموزش مدیران، بازرسان و کارکنان تعاونی‌ها به منظور افزایش و بهبود فعالیت و حفظ اشتغال از اهداف برگزاری پودمان آموزشی برای شرکت‌های تعاونی مرتبط با اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه امکانات تولیدی تعاونی‌های گیلان با توان صادراتی بررسی می‌شود، اظهار کرد: تعیین کالای تولیدی بخش تعاون به منظور صادرات از اهداف بررسی مذکور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز