خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:

اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در گیلان با یک‌هزار و 423 میلیارد تومان اعتبار

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از تعریف 48 پروژه در کمیته ارتقای بهره‌وری ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان خبر داد و اضافه کرد: 18 پروژه در کمیته ارتقای توان تولید مصوب شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، کیوان محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان با اشاره به تدوین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به صورت استانی گفت: از 27 خردادماه امسال تا 10 تیرماه جاری پنج جلسه کارگروه‌های مذکور تشکیل شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از تعریف 48 پروژه در کمیته ارتقای بهره‌وری ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان خبر داد و اضافه کرد: 18 پروژه در کمیته ارتقای توان تولید مصوب شده است.

محمدی با اشاره به معرفی یک پروژه در کمیته برون‌گرایی اقتصاد ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان خاطرنشان کرد: چهار پروژه در کمیته مردمی کردن اقتصاد مصوب شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان به برگزاری جلسه کارگروه‌های پنجگانه ستاد اقتصاد مقاومتی در گیلان اشاره کرد و افزود: در جلسه‌های گذشته پروژه‌هایی در سطح ملی تعریف شده و برش استانی در سازمان‌های مربوطه ارائه شده است.

وی بودجه اجرای پروژه‌های اداره‌کل شیلات استان را از محل اعتبارات استانی ذکر کرد و افزود: صداوسیمای گیلان از اعتبارات استانی استفاده می‌کند.

محمدی به معرفی پنج پروژه توسط دستگاه‌های اجرایی در کمیته انضباط مالی ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان اشاره کرد و افزود: سه پروژه توسط صدا و سیما و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کمیته گفتمان‌سازی فرهنگ مصوب شده است.

وی با بیان اینکه 97 پروژه اقتصاد مقاومتی از دستگاه‌های مختلف اجرایی استان دریافت کردیم، تصریح کرد: اعتبار اجرای پروژه‌های مذکور یک‌هزار و 423 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان 62 درصد از اعتبارات اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی گیلان را از محل بی.او.تی، خواند و تصریح کرد: 28 درصد از پروژه‌ها از تسهیلات بانکی بهره‌مند می‌شود، ضمن اینکه اعتبارات چهار درصد از پروژه‌ها از محل تبصره 16 قانون بودجه تامین می‌شود.

محمدی به ارائه پروژه‌های مذکور توسط 12 دستگاه اجرایی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: محل تامین اعتبار اجرای پروژه‌های برق منطقه‌ای گیلان از تبصره 16 قانون بودجه سال 95 است.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای پروژه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی گیلان از طریق بی.او.تی تامین می‌شود، اظهار کرد: اعتبار اجرای پروژه شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از محل بودجه استانی ستاد بحران تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی گیلان به درصد محاسبه شده است، ادامه داد: 6 درصد از اعتبارات اجرای پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی استان از محل بودجه استانی تامین می‌شود.

کد خبر : ۳۸۶۵۰۷