خبرگزاری کار ایران

عضو شورای‌شهر لاهیجان تاکید کرد:

مردم لاهیجان نیازمند به اتصال راه‌آهن قزوین – رشت هستند

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۲۸۱

عضو شورای شهر لاهیجان گفت: لاهیجان نتوانست از اعتبارات ویژه اقتصادی استفاده کند و پیگیری های لازم در این‌خصوص صورت نگرفت.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید رضی فلاح چای عصر امروز در نشست مشترک شورای اسلامی شهر با نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، گفت: درآمد شهرداری‌ها حاصل از عوارض وصولی از مردم است و متأسفانه اعتبارات دولتی بسیار محدود است و سال‌های اخیر شاهد بودیم دولت نیز پروژه های چندانی نداشته و بیشتر روی پروژه های شهرداری ها مانور داده است.

وی این موضوع را در ارتباط با شهر نمونه گردشگری لاهیجان صادق دانست و به پروژه جاده بام سبز به دریا، ثبت عرض ضلع شمالی کمربندی به 5/27 متر در طرح تفصیلی، احداث پل غیر همسطح میدان گیل و مشکل پسماند اشاره و خواستار حمایت و همکاری نماینده در در حل مشکلات و پیگیری پروژه ها شد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه لاهیجان همزمان با آستارا مجوز منطقه ویژه اقتصادی را گرفت، افزود: متأسفانه لاهیجان نتوانست از اعتبارات ویژه اقتصادی استفاده کند و پیگیری های لازم در این خصوص صورت نگرفت .

فلاح‌چای با اشاره به طرح راه‌آهن قزوین – رشت – آستارا، یادآور شد: با توجه به اینکه این طرح از طرح های ملی است و نمایندگان مردم شرق گیلان در مجلس شورای اسلامی می توانند با پیگیری موضوع بمنظور ادامه مسیر راه‌آهن و اتصال آن به مازندران، مردم شرق گیلان را از مزایای مسافرت‌ریلی بهره ‌مند سازند، خواستار پیگیری این طرح توسط نماینده مردم در مجلس شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز