خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر لاهیجان خواستار شد:

کمک برای دریافت خودروهای آتش‌نشانی ویژه ساختمان‌های بلند مرتبه برای شهرداری لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۴۳

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان خواستار کمک برای دریافت خودروهای آتش‌نشانی ویژه ساختمان‌های بلند مرتبه برای شهرداری لاهیجان شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، ابراهیم خوشحال ظهر امروز در جلسه مشترک با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی لاهیجان نیازمند توسعه است، تصریح کرد: کمک نماینده مجلس می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

عضو شورای اسلامی‌شهر لاهیجان خواستار کمک برای دریافت خودروهای‌آتش‌نشانی‌ویژه ساختمان‌های بلند مرتبه برای شهرداری لاهیجان شد.

خوشحال تصریح کرد: طرح تفصیلی شهر لاهیجان دارای مشکلات متعددی است که در صورت برطرف نشدن آنها، میلیاردها تومان متضرر می‌شود.

وی اظهار داشت: با وجود ابلاغ طرح جامع در نیمه نخست سال 93 و مهلت مقرر دو ماهه برای طرح تفصیلی، عملاً شهروندان در طول این مدت بلاتکلیف هستند و پاسخ استعلامات داده نمی‌شود و از نماینده لاهیجان می‌خواهیم در این زمینه پیگیری کند.

عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان خواستار تعیین تبدیل وضعیت 100 نفر نیروی شرکتی شهرداری لاهیجان شد و گفت: این امر موجب صرفه‌جویی در ماه مبالغی برای شهرداری می‌شود.

خوشحال خاطرنشان کرد: برطرف شدن معضل فاضلاب شهری لاهیجان از طریق امکانات‌محلی امکان‌پذیر نیست به‌ویژه اینکه اکنون فاضلاب از رودخانه به دریا ریخته می‌شود و عوارض بی‌توجهی در این زمینه گریبان مردم را می‌گیرد.

وی با تصریح بر اینکه با ایجاد تعامل و همکاری، مشکلات حوزه آب و فاضلاب لاهیجان با جدیت پیگیری و برطرف می‌شود، خاطرنشان کرد: استشمام بوی ناخوشایند در برخی از مناطق زیبنده شهر گردشگری لاهیجان نیست.

وی درباره وضعیت تالاب سوستان لاهیجان یادآورشد: تالاب سوستان قطب گردشگری لاهیجان محسوب می‌شود و خواستار قرار گرفتن این تالاب در اختیار شهرداری به منظور توسعه مکان‌های گردشگری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز