خبرگزاری کار ایران

از ابتداس سال ۹۵ تاکنون صورت گرفت؛

انجام بیش از 50 عملیات توسط آتش‌نشانی لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۰۹۶

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمینی شهرداری لاهیجان از انجام بیش از 50 مورد عملیات مهار حریق ، امداد و نجات از ابتدای سال جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان پیش از ظهر امروز در جلسه شهرداری این شهر بیان کرد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات را به انجام رسانده است.

محمود حسنی دیلمی افزود: ۱۷ مورد حریق اماکن تجاری، مسکونی و خودرویی، ۱۱ مورد حریق پوشش گیاهی و جنگلی، ۲۰ مورد بازدید ایمنی از اماکن تازه ساخت، ۲ عملیات نجات در تصادف، نجات حیوانات وحشی و رها سازی در محیط امن، حبس در آسانسور و شکسته حلقه انگشتر، از جمله عملیاتی بود که از ابتدای سال تا کنون صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان همچنین با برگزاری مانور های امداد و نجات در سطح مدارس و اماکن آموزشی، سعی در ترویج و آموزش نکات ایمنی در بین کودکان و نوجوانان دارد.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در پایان سخنان خود گفت: با توجه به فرا‌رسیدن فصل تابستان و احتمال وقوع حریق پوشش گیاهی، از خانواده‌ها خواست که با رعایت نکات ایمنی، از بروز هرگونه حادثه ای جلوگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز