خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خمام عنوان کرد:

نبود طرح هادی بزرگترین مشکل شهروندان خمام است

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۷۹

رئیس شورای اسلامی شهر خمام نبود طرح جامع شهری را از مشکلات شهر خمام عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از خمام، جلیل غیاثی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی این شهر بیان کرد: نهضت آسفالت در شهر خمام ایجاد شد و امروز حدود 110 هزار مترمربع آسفالت در این شهر انجام شده است.

غیاثی تصریح کرد: وضعیت فضای سبز خمام نسبت به دو سال گذشته قابل مقایسه نیست و فضای متفاوتی ایجاد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام خاطرنشان کرد: با تعامل یکدیگر می‌توان اهداف توسعه شهری را در زمینه‌‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... پیش برد.

وی نبود طرح جامع شهری را از مشکلات شهر خمام عنوان کرد و افزود: طرح هادی شهری نیز معضل بزرگی برای شهر خمام بوده و مشکلات بسیار زیادی برای مردم آن ایجاد کرده است.

غیاثی اذعان داشت: زمین‌های شهروندان در طرح خیابان‌های 18 متری، فضای سبز، آموزش و پرورش، فضای ورزشی و... بلاتکلیف باقی مانده و مالکان نمی‌توانند از دارایی‌های خود استیفای منفعت کنند.

وی با اشاره به اینکه بازخوردهای مشکلات شهری به شورا و شهرداری برمی‌گردد، گفت: طرح هادی تاکنون نتوانسته گره‌ای از مشکلات شهر ما را باز کند و به مشکلات اضافه کرده است.

وی اظهارکرد: درآمد پایدار داریم اما پاسخگوی هزینه‌های جاری و عمرانی ما نیست و از مسؤولان می‌خواهیم به لحاظ مالی به شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا بتوانند برای رسیدن ایران اسلامی به اهداف مطروحه گام‌های استوارتر بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام یادآور شد: خمام یکی شهرهای ایران اسلامی بوده و کمک‌های دولتی به ما بسیار اندک و ناچیز است و پاسخ نیازهای شهر ما را نمی‌دهد.

وی مردم خمام را قانون‌مدار و با فرهنگ خواند و با عذرخواهی از شهروندان خمامی، بیان داشت: طبق قانون اگر تا مدت دو سال طرح‌های مربوط به شهرداری شامل فضای سبز، آموزشی، ورزشی و ... برای مردم خمام اجرایی نشود، آنها می‌توانند از طریق مجرای قانون و دستگاه‌های اجرایی نظارتی به حق و حقوق خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز