خبرگزاری کار ایران

فرماندار انزلی مطرح کرد:

ساخت توقف گاه‌های عمومی در انزلی ضروریست

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۰۲۹

فرماندار انزلی حذف سرعت گاه‌های غیرضروری، نصب تابلوهای راهنمایی ، ساخت توقفگاه های عمومی را در این شهر الزامی خواند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، فرماندار انزلی امروز  در نخستین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال 95 اصلاح و بهسازی خیابان‌ها، حذف سرعت گاه‌های غیرضروری، نصب تابلوهای راهنمایی ، ساخت توقفگاه های عمومی را الزامی خواند.

نادر خوارزمی با اشاره به اینکه مسدود کردن بریدگی بعد از بلوار نماز و ایجاد بریدگی جدید در آن منطقه از سال 93 به تصویب شورای ترافیک رسیده اما هنوز اجرا نشده تصریح کرد: شاخه‌های برخی از درختان شهر جلوی دید تابلوهای اطلاع رسانی راهنمایی و رانندگی را گرفته و شهرداری باید در خصوص هرس این شاخه ها اقدام کند.

فرماندار انزلی اذعان داشت : پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با برخورد قاطعانه با رانندگان و الزام و هدایت آنان برای استفاده از پارکینگ می تواند به متقاضیان داوطلب خدمت رسانی در توقفگاه ها کمک کند.

خوارزمی با تاکید بر لزوم توجه ویژه در رفع مشکل دو قسمت از جاده انزلی به کپورچال در قسمت های پیچ کارخانه کنسروسازی و سه راهی روستای علی آباد به عنوان نقاط حادثه خیز اظهار کرد: نصب علائم کاهش سرعت و علائم چشم گربه ای در جاده تا حدودی می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

شهردار ناحیه 2 انزلی در جلسه مذکور با اشاره به اعتراض بخش اورژانس این شهرستان به تعداد زیاد سرعت گاه ها درسطح شهر بیان کرد: بر اساس آمار موجود درسال 92 بیش از 300 سرعت کاه درسطح شهر وجود داشت .

بهرام مصلح درخصوص مسدود کردن بریدگی های خیابان پاسداران خاطرنشان کرد: براساس استاندار های موجود فاصله هر بریدگی در بلوارهای شهری 500 متر است اما در خیابان پاسداران و با طول شش کیلومتر 30بریدگی وجود داشت.

مصلح با اشاره به مسدود کردن 22 بریدگی در دو مرحله گفت: تمامی ارتباطات بریدگی های مقابل سه راهی کوچه های خیابان پاسداران( Tشکل) حذف و درمسیری دورتر بازگشایی شد. 

وی افزود: شهرداری برای ارائه مجوز برای افراد واجد شرایط احداث پارکینگ مشکلی ندارد و از آن حمایت نیز می کند.

شهردار ناحیه 2 انزلی با گلایه از اقدام شهروندان درخصوص کندن تابلوها و بریدن استوانه‌های پلاستیکی جداکننده مسیر در سطح شهر اظهار کرد: شهرداری برای خرید هر کدام از این استوانه‌های پلاستیکی 260 هزار ریال هزینه کرده اما متاسفانه شهروندان در کمال بی انصافی آن را با چاقو قطع می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز