خبرگزاری کار ایران

سرهنگ فلاح‌کریمی خبر داد:

دستگیری سارقان النگوقاپ در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۷۸۵

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان اعلام کرد: سارقان النگو قاپ شهرهای رشت ، انزلی و لاهیجان با شش فقره سرقت در شهرستان لاهیجان دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی امروز در جلسه انتظامی استان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره النگو قاپی از زنان مسن و سالخورده در شهرستان لاهیجان، دستگیری سارقان با تعامل ماموران انتظامی در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان بیان داشت: با تحقیقات همه جانبه پلیسی سرانجام ماموران انتظامی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و موفق به دستگیری آنان شدند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه یکی از متهمان دستگیر شده زندانی فراری است،تصریح کرد: متهمان که 27 و 28 سال سن دارند ،در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان آگاهی به سرقت موتورسیکلت و پنج فقره قاپیدن النگو از دست زنان مسن و سالخورده در شهرستان‌های رشت، بندر انزلی و لاهیجان اعتراف کردند.

سرهنگ فلاح کریمی از مردم خواست، در صورت مشاهده افراد مشکوک و پرسه زن در کوچه‌های خلوت و جلوی مغازه‌ها بلافاصله با تلفن 110 و یا 130 آگاهی تماس بگیرند .

رییس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز