خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از بنگاه‌های زودبازده موجب رونق اقتصادی گیلان است

با توجه به ظرفیت بخش توریسم و کشاورزی در گیلان، اقدامات گوناگونی را می‌توان برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم به انجام رساند.

به گزارش ایلنا از رشت، صادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  امشب در نشست خبری مجمع نمایندگان استان گیلان با اصحاب رسانه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارند و برگزاری این گونه جلسات با جمع بندی و خروجی مثبت نشانه اتحاد و همدلی بین نمایندگان استان خواهد بود.

وی در خصوص سوالی در زمینه برداشت شن و ماسه در شهرستان رشت گفت: دستگاههای نظارتی بر این امور نظارت دارند و شنیده ها در این نوع مسایل زیاد است و جایی که در محدوده نمایندگان باشد با توجه به اختیاراتمان نظارت خواهیم داشت.

حسنی جوریابی با بیان اینکه نقش خبرنگاران در اتحاد و همدلی بین نمایندگان بسیار مهم است، افزود: از همه رسانه ها تقاضا دارم تا به حاشیه ها دامن نزده و از سیاه نمایی بپرهیزند.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: باید رقابتهای انتخاباتی کنارگذاشته شده و به دوراز جهت گیری های سیاسی به فکر همدلی و خدمتگزاری به مردم باشیم.

حسنی بیان داشت: قاچاق کالاها و بازار سیاه واحدهای تولیدی را تحت شعاع قرار داده است و باید این موضوع توسط نمایندگان پیگیری شود.

 وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بخش توریسم و کشاورزی در گیلان، اقدامات گوناگونی را می‌توان در جهت رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم به انجام رساند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه باید با بنگاه‌های زود بازده بحث صنعت را در استان گسترش دهیم گفت: در گذشته بنگاه‌های زود بازده فعالیت موثری را انجام نداده اند.

کد خبر : ۳۷۹۲۷۶