خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

آمار بیکاری جوانان رشت نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۵۶

عضو شورای اسلامی شهر رشت با ابراز نگرانی از وضعیت بیکاری جوانان رشتی، تصریح کرد: آمار بیکاری جوانان نگران‌کننده است و این موضوع می‌تواند زمینه‌های بروز ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله اعتیاد را در آنها افزایش دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین واثق ‌کارگرنیا امروز در جریان بازدید از تالاب عینک این شهر، بیان کرد: تالاب عینک رشت از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که در صورت محقق شدن شرایط لازم، می‌تواند سهم مهمی در اشتغال جوانان ایفا کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت تاکنون اقدام‌های خوبی انجام داده اما کافی نیست.

واثق‌کارگرنیا خاطرنشان کرد: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت باید این فرصت‌ها را شناسایی کرده و با فراخوان از سرمایه‌گذاران به این موضوع سرعت بیشتری دهد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعددی در رشت وجود دارد، خاطرنشان کرد: تالاب عینک یکی از فرصت‌های بسیار خوب در این زمینه بوده، اما به صورت جدی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت بیکاری جوانان رشتی، تصریح کرد: آمار بیکاری جوانان نگران‌کننده است و این موضوع می‌تواند زمینه‌های بروز ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله اعتیاد را در آنها افزایش دهد.

واثق‌کارگرنیا با تأکید بر اینکه شرایط حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های رشت باید تسهیل شود، گفت: تمام فراخوان‌های جذب سرمایه‌گذار باید طبق روال قانونی انجام و از برخی تشریفات غیر ضروری و دست‌وپاگیر اجتناب شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت به موضوع تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری این شهر اشاره کرد و گفت: توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری رشت می‌تواند موجب برطرف شدن مشکلات مالی شهرداری رشت شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: در صورت اجرایی شدن طرح مشاور تالاب عینک رشت، برای تعدادی از جوانان این اشتغال ایجاد می‌شود.

وی درباره ارائه طرح‌های اولیه سرمایه‌گذاری در باره تالاب عینک رشت متذکر شد: مشاور تالاب عینک طرح خوبی در این موضوع ارائه داده که شامل هتل و رستوران، نمایشگاه دفاع مقدس و... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز