خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

تولیدکننده‌ها نباید وقت خود را صرف درگیری با مسائل اداری کنند

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۵۲

استاندار گیلان گفت: 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه‌ملی برای صادرات کالای ایرانی اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان گفت: واحدهایی که دارای 50 تا 100 نفر نیروی اشتغال باشند به ترتیب در گروه صنایع کوچک و متوسط قرار می‌گیرند و می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر توجه به توسعه صادرات گیلان، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه‌ملی برای صادرات کالای ایرانی اختصاص داده شده است.

وی، اتخاذ تصمیم مذکور را در جلسه هیأت امنای صندوق توسعه‌ملی به ریاست رئیس‌جمهور در روز گذشته اعلام کرد و یادآور شد: مشارکت و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی برای برطرف کردن مشکل بخش تولید حائز اهمیت است.

استاندار گیلان، خواستار کسب بهترین بهره برای افزایش سهم صادراتی گیلان در شرایط کنونی شد و اظهار کرد: تولیدکننده نباید وقت خود را صرف درگیری با مسائل اداری کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای نیمه‌تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی باید بتوانند از تسهیلات مذکور تا پایان امسال بهره‌مند شوند، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی آماده بهره‌برداری از جمله اهداف ثبت‌نام در سایت بهین‌یاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز