خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

ثبت‌نام 300 تولیدکننده گیلانی برای دریافت تسهیلات‌بانکی

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۵۰

منتظری 283 مورد از متقاضیان تسهیلات مذکور را واحدهای صنعتی خواند و بیان کرد: 12 واحد کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به اجرای قانون رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: امسال 61 مصوبه به منظور رفع مشکل واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در گیلان صادر شده است.

منتظری  283 مورد از متقاضیان تسهیلات مذکور را واحدهای صنعتی خواند و بیان کرد: 12 واحد کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه فعالیت کارگروه ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط از اردیبهشت ماه امسال در استان آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون 295 مورد تقاضای تسهیلات در سایت بهین‌یاب به ثبت رسیده ضمن اینکه ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات برای فعالیت دوباره، افزایش تولید و اشتغال در حال انجام است.

وی به 452 مصوبه کارگروه رفع موانع تولید گیلان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون 513 مصوبه در جلسه‌های تخصصی کارگروه مذکور صادر شده و 41 درصد از مصوبات اجرایی شده است.

منتظری یادآور شد: مشکل 15 واحد صنعتی، معدن و تولیدی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های گیلان بررسی شده و مصوبات لازم برای برطرف کردن مشکلات آنها اتخاذ شده است.

استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور به ثبت تقاضای واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات ویژه فعالیت دوباره، تکمیل طرح، افزایش تولید و اشتغال در سایت بهین‌یاب اشاره کرد و گفت: 4 هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی به استان اختصاص داده شده است.

وی، 254 مورد از ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش صنعت را مربوط به تقاضای دریافت سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: 29 مورد مربوط به تکمیل طرح‌های صنعتی در حال احداث است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های چهارجانبه به منظور تشخیص صلاحیت دریافت تسهیلات متقاضیان، خاطرنشان کرد: تاکنون 37 مورد تقاضای دریافت تسهیلات به بانک صنعت، معدن و معدن و بانک ملی ابلاغ شده و در حال بررسی کارشناسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز