خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

عملکرد بیمه‌ها در قبال واحدهای صنعتی نامطلوب است

لاهوتی با بیان اینکه در زلزله سال 69 تمام شرکت‌های بیمه مردود شدند و عملکرد خوبی نداشتند، اظهار کرد: در بحران برف سال 83 نیز تمام بیمه‌ها به جز بیمه ایران مردود شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عصرامروز در جمع صاحبان شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی گفت: بر اساس تفاهمنامه بین شهرک‌های صنعتی و بیمه ایران، شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانند زیرپوشش بیمه حمایتی «تکمیلی» قرار گیرند.

 طهمورث لاهوتی‌اشکوری با بیان اینکه سال گذشته 95 فقره بیمه برای واحدهای صنعتی و کوچک و متوسط استان صادر شد، تصریح کرد: برخی شهرک‌های صنعتی باید با بیمه ایران قرارداد جدید متعقد کنند.

وی با بیان اینکه در زلزله سال 69 تمام شرکت‌های بیمه مردود شدند و عملکرد خوبی نداشتند، اظهار کرد: در بحران برف سال 83 نیز تمام بیمه‌ها به جز بیمه ایران مردود شدند.

مدیر اجرایی کانون کارفرمایی گیلان نیز با اشاره به اینکه در بحران برف سال 83 بیمه ایران 28 میلیارد تومان خسارت این استان را پرداخت کرد، افزود: بیمه ایران در گیلان سابقه خوبی دارد.

وی برخی رفتارهای مدیران شرکت‌های بیمه در پاسخگویی به صاحبان واحد خسارت‌دیده، خاطرنشان کرد: برخی برخوردهای ناخوشایند موجب بی‌اعتمادی شده و مشکل‌آفرین می‌شود.

وی 70 درصد حمایت دولت در بحث بیمه‌ای را خوب توصیف کرد و گفت: آمار وضعیت واحدهای صنعتی استان بسیار خراب و رکود بد است و حمایت بیمه ایران برای واحدها باید فعال‌تر باشد.

تطهیری‌مقدم با اشاره به اینکه هر واحدی که رکود داشته باشد خطرات آتش‌سوزی آن بیشتر است، خاطرنشان کرد: در حادثه آتش‌سوزی واحدها، سود بیمه‌ها بیشتر بوده و ضرر آنها در بیمه تکمیلی است و در این صورت دعا می‌کنند واحد صنعتی دچار آتش‌سوزی نشود.

اکبر تطهیری‌مقدم  از نمایندگان بیمه ایران، از وضعیت بیمه‌ای واحدهای صنعتی و عدم پرداخت خسارت از سوی آنها انتقاد کرد.

کد خبر : ۳۷۸۶۶۷