خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

افزایش نرخ کرایه تاکسی رشت غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۱۰

فرماندار رشت، افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر را خارج از ستاد تنظیم بازار دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی عصر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر به تصویب افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت اشاره کرد.

فرماندار رشت تصریح کرد: مصوبه افزایش کرایه نرخ‌ تاکسی در رشت خلاف قانون است و اعضای شورا شجاعانه این موضوع را اعلام کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد: مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی شورای شهر رشت در هیأت حل اختلاف بررسی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه بنده مصوبه شورا را به صورت مشروط مورد موافقت قرار دادم، گفت: برخی عقب‌نشینی‌ها اگر به نفع مردم باشد به صلاح است که انجام شود.

وی با تصریح بر اینکه افکار عمومی افزایش قیمت را نمی‌پذیرد، اضافه کرد: به نظر بنده مصوبه مذکور ناقص اجرا شده است.

فرماندار رشت اظهار کرد: بنده قبل از تأیید مصوبه شورا در جلسه‌ای که با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی رشت و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد گفتم مصوبه افزایش کرایه نرخ تاکسی رشت را براساس شروط تایید می‌کنم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای رشت باید به بنده فشار بیاورند که از افزایش نرخ‌ها جلوگیری کنیم، بیان کرد: افکار عمومی گران‌شدن نرخ کرایه تاکسی را نمی‌پذیرد.

فرماندار رشت، افزایش نرخ کرایه تاکسی را خارج از ستاد تنظیم بازار دانست و افزود: اکنون در شرایط فعلی با مصوبه مذکور مخالفت کرده و آن را به هیأت حل‌اختلاف برای حصول نتیجه ارسال می‌کنم.

مهدوی خطاب به اعضای شورا شهر رشت بیان کرد: چرا در جایی که به نفع بود تأیید فرمانداری را پذیرفتید اما شروط را قبول نکردید، اگر شرط گذاشتن بنده زمان تأیید خلاف قانون بود چرا همان زمان اعلام نکردید؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز