خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودسر:

52.5 درصد زوجینی که طلاق آنها در رودسر ثبت شده از شهروندان غرب مازندران هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۸۹۹

فرماندار رودسر گفت: 52.5 درصد زوجینی که طلاق آنها در رودسر ثبت شده از شهروندان غرب مازندران هستند.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: به دلیل نبود دفاتر ثبت طلاق در شهرستان‌های غرب مازندران، این واقعه در دفاتر رودسر ثبت می‌شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه 52.5 درصد زوجین که طلاق آنها در رودسر ثبت شده از شهروندان غرب مازندرانی هستند، گفت: این زوجین از تنکابن، رامسر و... به دلیل نبود دفاتر ثبت طلاق به شهرستان رودسر مراجعه می‌کنند.

جانبازی با اشاره به اینکه مراجعه زوجین مازندرانی موجب افزایش ثبت آمار طلاق در این شهرستان شده، تصریح کرد: بیشترین ثبت طلاق در رودسر مربوط به زوجین شهر تنکابن است.

وی نقش خانواده برای جلوگیری از اختلاف بین زوج‌ها و ایجاد بستر مناسب را بسیار موثر خواند.

جانبازی درباره جلوگیری از ثبت طلاق شهروندان دیگر شهرستان‌ها در رودسر، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی و پیشنهاد راهکارهای مناسب در برطرف شدن این معضل، طی هفته جاری جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد استانی و مسؤولان مربوطه شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار رودسر آمار ثبت طلاق در رودسر را کمتر از دیگر شهرستان‌ها دانست و ادامه داد: به دلیل وجود فضای مذهبی و فرهنگی درصد کمتری از خانواده‌های رودسری به طرف طلاق کشیده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز