خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش درمصلای رشت آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۳۹

مراسم بزرگداشت آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان در مصلای رشت آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم بزرگداشت آیت‌الله صادق احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جریان برگزاری مراسم مذکور بیان کرد: یاد از امام خمینی (ره) یاد از تمام شهدا، علما و فقهایی است که برای استقرار حاکمیت اسلامی گام برداشتند.

ابراهیم طاهرنژاد در تبیین ویژگی‌های فردی شخصیت آیت‌الله احسان‌بخش تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی آیت‌الله احسان‌بخش مانند فقاهت، سیاست و معلمی تبیین و حق ایشان به شایستگی ادا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با یادآوری کمک‌های مردمی از گیلان به جبهه‌های حق علیه باطل با هدایت آیت‌الله احسان‌بخش، اذعان داشت: کمک‌های یک‌هزار کامیونی به جبهه‌های حق علیه باطل که حاصل تلاش آیت‌الله احسان‌بخش بود، هرگز از یادها نمی‌رود.

طاهرنژاد شناساندن خدمات آیت‌الله احسان‌بخش به نسل جوان جامعه را مهم دانست و افزود: آیت‌الله احسان‌بخش محور مجاهدت و تلاش‌های مردم شهید پرور گیلان در هشت سال دفاع مقدس ست.

وی داشتن روحیه بالا و همت والا را از ویژگی‌های آیت‌الله احسان‌بخش عنوان و خاطرنشان کرد: این روحیه باید الگوی همگان به‌ویژه جوانان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز