خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

برای ارتقای کیفیت محصول به دنبال تثبیت قیمت‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۷۳۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با هماهنگی تولیدکنندگان گیلانی برای ارتقای کیفیت محصول، به دنبال تثبیت قیمت‌ها هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی‌منتظری صبح امروز درباره راه‌اندازی سرای‌تجاری ایرانیان در جمع خبرنگاران گفت: سرای تجاری ایرانیان پایگاهی مستمر برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی ایران در روسیه است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان توسعه صادرات غیرنفتی به خاک روسیه را ضروری دانست.

وی اضافه کرد: تحقق موضوع مذکور منوط به تفویض اختیار از طرف وزارتخانه‌ها به مقام عالی دولت در گیلان است تا بتوانیم با داشتن اختیارات کامل در استان شاهد توسعه صادرات باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مشتریان خارجی همواره به دنبال کیفیت محصول و رقابت‌پذیری هستند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی تولیدکنندگان گیلانی برای ارتقای کیفیت محصول، به دنبال تثبیت قیمت‌ها هستیم.

منتظری با تصریح بر اینکه نباید برای صادرات محصول کیوی در گیلان منتظر مجوز سه ماهه از طرف وزارت جهاد کشاورزی باشیم، متذکر شد: فضای جدید نیازمند حرکت و اتفاق تازه است و سرای تجاری ایرانیان با محوریت گیلان گامی مهم در ایجاد این فضای جدید محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد سرای تجاری ایرانیان تلاش‌های مضاعفی صورت گرفته است، تصریح کرد: امروز با توانمندی اتاق بازرگانی گیلان و نگاه ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت، مجوز فعالیت یک حرکت اقتصادی بزرگ در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل فراهم شد.

این مسئول موفق با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت دارای یک دیدگاه مشترک برای تحقق اهداف دولت در استان هستند، یادآور شد: تسهیل امور توسط دستگاه‌های دولتی و  تلاش بخش‌خصوصی می‌تواند شعار مقام معظم رهبری را در سال جاری در گیلان محقق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز