خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان خبر داد:

اجرای طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۹۵

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان بیان کرد: طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم طبق اساسنامه کمیته امداد اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از ماسال، حمیدرضا امیری صبح امروز در جلسه واگذاری شبکه نیکوکاری به مردم این شهرستان بیان کرد: طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم طبق اساسنامه کمیته امداد اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان، با بیان اینکه از ابتدا هدف کمیته امداد اداره روندکاری این نهاد توسط مردم بوده است، افزود: برای اجرای طرح واگذاری شبکه‌های نیکوکاری به مردم شهرستان ماسال پایلوت شده است.

وی جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های صدقات را از جمله نمونه‌های موفق در راستای اجرای طرح واگذاری مذکور عنوان کرد.

امیری تصریح کرد: با واگذاری شبکه نیکوکاری کمیته امداد به مردم، به تدریج حوزه‌های اشتغال و ساخت منازل مسکونی مددجویان نیز به مردم سپرده می‌شود.

فرماندار ماسال نیز در نشست مذکور بیان داشت: 27 درصد جمعیت ماسال زیرپوشش کمیته امداد هستند و این شرایط برای شهرستان مناسب نیست.

وی اذعان داشت: تغییر رویکردها همواره با حساسیت‌هایی همراه است، بنابراین باید اهداف و شاخصه‌های اصلی سازمان در جریان این تغییر رویکردها کم و کمک به مستمندان با وقفه مواجه نشود.

محمود قاسم‌نژاد مشارکت فعال مردم در رسیدگی به مشکلات نیازمندان را از جمله راهکارهایی دانست که می‌تواند زمینه بهبود بیش از پیش وضعیت معیشتی مددجویان را فراهم کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گیلان نیز در نشست مذکور با بیان اینکه در این استان 115 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند، گفت: گیلان از این نظر جزو پنج استان نخست کشور به لحاظ حجم مددجو است.

وی واگذاری شبکه نیکوکاری کمیته امداد به مردم را از اقدام‌های مهم دانست و بیان کرد: ایجاد شفافیت در عملکرد کمیته امداد یکی دیگر از مزایای طرح واگذاری محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با اجرای این طرح بر میزان کمک‌های مردمی نیز افزوده شود.

محمد برزگر اظهار کرد: با واگذاری امور شبکه نیکوکاری به مردم،‌ صدقات جمع‌آوری شده از هر محله، برای مستمندان و نیازمندان همان محل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز