خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

ملوان باید سال آینده قوی‌تر به لیگ برتر برگردد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۳۸۶

استاندار گیلان تصریح بر اینکه آسیب باخت ملوان به مردم انزلی رسیده است، یادآور شد: بنده می‌دانم چه بر مردم انزلی گذشته و ‌نمی‌دانند مقصر این باخت چه کسی است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی گیلان با اشاره به وضعیت باخت ملوان انزلی در مقابل سیاه‌ جامگان و سقوط به دسته یک فوتبال کشور، اظهار کرد: باخت ملوان آسیب بسیار زیادی به مردم انزلی وارد کرد.

وی با بیان اینکه ملوان تیم شهرستانی نیست، تصریح کرد: ملوان تیم ریشه‌داری است اما مدیران این باشگاه‌ به گونه‌ای عمل کردند که موجب آسیب به این تیم شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه باشگاه در تعویض‌ مدیران خود به گونه‌ای عمل کرد که مدیر کل ورزش و جوانان از آن بی‌خبر بود، افزود: بنده داوطلبانه به مشهد برای بازی ملوان با سیاه‌جامگان رفتم و یک نفر از دوستان می‌گفت که در مشهد حتی مسئولان ارشد استانی از بازی این تیم خبر نداشتند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم نسبت به تیم‌های ورزشی خود بی‌تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: تکلیف مسئولان ورزشی استان باید مشخص شود و مدیرکل ورزش و جوانان باید وضعیت هیأت‌های ورزشی را مشخص کند.

نجفی با تصریح بر اینکه آسیب باخت ملوان به مردم انزلی رسیده است، یادآور شد: بنده می‌دانم چه بر مردم انزلی گذشته و ‌نمی‌دانند مقصر این باخت چه کسی است.

این مسئول با تأکید بر اینکه ملوان باید هر چه سریع‌تر به لیگ برتر بازگردد، متذکر شد: ملوان باید در مدت یک سال قوی‌تر از گذشته وارد لیگ برتر شود.

استاندار گیلان کمک به داماش و تیم فوتبال سپیدرود رشت را نیز مورد تأکید قرار داد و گفت: تمام رشته‌های ورزشی گیلان باید حمایت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز